fredag 14 oktober 2011

Ännu en vecka till ända! Nästan lika jobbig dag idag som igår och då menar jag inte arbetsuppgifterna jag utfört utan "kollegekonflikterna". Vi hade det obligatoriska fredagsmötet med "lillchefen", där tar vi upp saker som berör just vår lilla arbetsgrupp på 6 personer. Jag ställde bara några enkla frågor där jag iof ifrågasatte ett par saker men frågorna och påpekandena var absolut inte riktade till någon speciell och inte heller otrevligt ställda. Till svar fick jag: "Ni har ju bestämt att ni skall vara raka mot varandra och jag tycker att detta känns som ett angrepp och påhopp". Vad svarar man på detta? Det var ju precis det jag var, rak alltså. Jag frågade när vi alla var samlade och frågorna var riktade till alla.
Nä, det verkar kvitta hur jag vänder mig för jag har ändå rumpan bak.
Så till något positivt! Fick mail från Elin på Tattoo World i Höör där hon skrev att det är OK att komma upp och diskutera tatuering imorgon. Den kommer att bli i Old School stil och skall täcka hela högra överarmen. Vill ha den personlig så jag tänker skriva en lista över vad jag gillar och även ge förslag på motiv som jag vill ha med. Sen gäller det att lägga undan lite pengar varje månad fram till tatueringsdagen, men det blir nog inga problem, jag försakar gärna allt annat bara jag får gjort den : )



Toscana sommaren 2010


"Skålar i rött" gör Fru B 

Inga kommentarer: