lördag 15 oktober 2011

Det blev en bra dag, en riktigt bra dag! Solen har strålat från en klarblå himmel hela dagen. 
Drygt hälften på "Att göra listan" är avklarat, resten återstår till morgondagen.
  • Träffa tatueraren och boka tid.
  • Ta in växter från trädgården.
  • Sortera garner, påbörjade handarbeten mm.
  • Köra växter till mammas och pappas stuga för vinterförvaring.
  • Klippa lilla C. 
  • Köpa ny klotång.
  • Lägga ut påbörjade broderi till försäljning på Tradera.
Ikväll serverade Herr M en underbar antipasti och när den har sjunkit undan blir det glass.

Har idag, trots det fina vädret och alla aktiviteter, haft tid att fundera på hur jag skall förhålla mig till omständigheterna på jobbet. Har bestämt mig för att inte lägga ner så mycket tid och framför allt inte så mycket energi på att irritera mig och försöka "styra upp". Det finns det andra, som är anställda för just detta, som kan göra.
 Från och med NU lägger jag inte ner mer tid och energi på detta!!!






"Önskar alla en bra lördagskväll" Fru B

2 kommentarer:

Monika sa...

Vad spännande med tatueringen :)
Har du någon tatuering förut?
Ha en härlig söndag!
Mvh
Monika.

Daisy dapper sa...

Tack för dina kommentarer. Halv-åtta middagen gick utmärkt. Var superkul och lyckat! :) /Matilda, Daisy Dapper