lördag 29 oktober 2011

Glitter & Glamour och massor av snor! Så kan mitt senaste dygn sammanfattas. Igår inföll den årliga klinikfesten och temat i år var "Schlager - Glitter & Glamour á la Christer Lindarw". Det var ingen lätt uppgift för årets arrangörer att leva upp till förväntningarna på festen eftersom de senaste åren har varit näst intill perfekta. Och tyvärr lyckades de inte heller. Men med glada kolleger blev det ändå en lyckad kväll. Blev hämtad av Herr M redan 22.30, vilket var precis lagom för min del.
Genomförkyld som jag är skall jag bara ta det lugnt resten helgen. Läsa, sy färdigt förvaringspåsar i vaxduk som är tillklippta och halvsydda och bara väntar på att få bli klara, och så ska jag ta hand om Lilla C som är skendräktig och bara går runt och piper. 



Snapsen intogs via spruta
                                                                                                                         Fru B

Inga kommentarer: