söndag 6 november 2011

Ännu en mycket läsvärd bok utläst, "Veronika bestämmer sig för att dö" av Paulo Coelho. Jag måste säga att jag är riktigt imponerad av min "bokplöjarförmåga" just nu.
Även min "strumpstickarförmåga" ligger på topp, med nästan en ny socka om dagen. Har ett helt litet lager här hemma nu. Jag blir så glad av att sticka sockar i många olika och glada färger och så vill jag gärna "pimpa" dem lite, kanske med en sidenrosett i sidan eller så.
Nu väntar sängen och förhoppningsvis somnar jag inte direkt när jag börjar läsa, jag har en tendens att göra det när jag läser på kvällen. Vet bara inte riktigt vilken bok jag skall välja nu, det finns ju en hel hög som ligger och ropar "läs mig, läs mig!!" Jag får se vilken som ropar högst när jag kommer upp för trappan.

Ännu ett resultat av en fotoapp på androiden

"Godnatt" önskar Fru B

Inga kommentarer: