söndag 6 november 2011

Kan sammanfatta min dagsform med ett ord: TRÖTT! Efter att ha varit barnvakt nästan hela tiden sedan i fredags då jag kom hem från jobbet fram till middagstid idag, varit på trettioårsuppvaktning igår och dessutom haft strul med bilen (som har tagit upp flera timmar av irritation och vrede både igår och idag) är jag nu totalt slut. Det känns som om jag är "bakis" trots att ingen alkoholkonsumtion skett. Nu får vi hjälp med bilen av min yngste son, han var här sent igår kväll oxå, och förhoppningsvis skall Herr M kunna köra till jobbet imorgon bitti. På Herr M:s agenda står tre läkarbesök samt provtagningar veckan som kommer så bilbehovet är ganska så stort. Jag har en tredagarsvecka på jobbet framför mig och två dagar hemma för studier. Startar ett nytt delområde, "Hälsa och miljö", 7,5 hp som skall vara klara till den 15:e januari. Alltid lika kul att öppna upp ett nytt dokument och börja på något nytt!

Bild lånad på nätet
  
 "Varje dag är ett nytt kapitel i ditt livs bok!"

Fru B

Inga kommentarer: