måndag 14 november 2011

Så är ännu en måndag till ända! Vart tar dagarna, veckorna, månaderna och åren vägen? Ibland känns det som om jag längtar mig igenom livet. Jag längtar till än det ena och än det andra. T ex längtar jag till imorgon kväll då jag skall på en "4good kväll" i Malmö. Det blir fjärde gången för mig! Underbara kvällar med massor av kvinnor, jättebra föreläsare, gott vin, överraskningar och en "goodiebag" med massor av fina saker i. Imorgon är temat "The Power of Passion" och jag vet att jag som vanligt kommer att gå därifrån med ett stort, stort leende på läpparna och med en självkänsla som ligger på topp : )



"Tack för att 4good finns" / Fru B

4 kommentarer:

Anonym sa...

låter som en kul morgondag!

Jenny sa...

Hej Fru B!
Undrar oxå vart tiden tar vägen, tycker den flyyger fram:)

Åh det låter som du har en riktig toppenkväll framför dig, enjoy!

Kraam Jenny

Monika sa...

Ha en trevlig kväll!

Viktkamp sa...

Låter intressant =) Hoppas du haft en bra kväll! Kramar