fredag 25 november 2011

Ser fram emot en riktigt mysig helg utan skolarbete! Kvällen startade bra med underbar doft av saffran och lax så fort jag steg innanför dörren. Herr M bjöd mig och mina föräldrar på en god soppa med lax, räkor och hela musslor i. Varmt bröd att bryta till och vitt vin i glasen.
Imorgon ser jag fram emot en "städdag" med hjälp av "den tysta" (se förra inlägget) och sedan ett besök i favoritaffären Chilli. Söndagen skall jag och mamma ägna åt julkortstillverkning och jag lovar att lägga ut bilder. Mamma har precis börjat "scrappa" och hon är redan en "jäkel" på det : )

"Scrapbil" (bild från Google)

Nu börjar det blåsa upp, blixtra och dundra. Knepigt väder!

Godnatt / Fru B

1 kommentar:

Bloggande 4barnsmamma sa...

Hoppas ni får en fin dag och lycka till med scrappandet:)!