söndag 18 december 2011

Här har det inte haglat inlägg precis! Kanske ett bevis på att jag har ett liv även utanför "Blogglandia"?
Sedan sonen temporärt flyttat hit blir det inte mycket tid vid datorn. Den tiden är istället utbytt mot trevliga samtal över en kopp kaffe vid köksbordet. Samtalen handlar mycket om den nya lägenheten och om musik, "hans" musik dvs rockabilly.
I helgen har hans äldsta prinsessa, Prinsessan E 4 år, varit här. En lillgammal, snusförnuftig liten dam som bjuder en på många goda skratt. Hon och jag har varit och hälsat på gammelmormor och gammelmorfar, något som inte är alla barn förunnat. Medan de tre var på julfest tog jag mig en liten tupplur som förberedelse inför besöket i klädesaffären som jag lovat Prinsessan E. Besöket gick över förväntan och vi var båda överens om vilken som var den finaste klänningen och de finaste strumpbyxorna : )


"Önskar er alla en mysig julavecka" gör Fru B

Inga kommentarer: