måndag 5 december 2011

Ny vecka med nya möjligheter! Vaknade tiiidigt och utsövd. Nu sitter jag här och väntar på att klockan skall bli 6.20 så att jag kan gå ut till bussen, åker med en 20 minuter tidigare buss än vanligt. Hinner förhoppningsvis få undan lite pappersarbete innan de första patienterna börjar droppa in. Ska "smita" från jobbet redan vid lunchtid för att hämta Herr M på sjukhuset och skjutsa honom till en arbetsintervju. Sonen och han prinsessor sover på bottenvåningen och kommer att vara härifrån när jag kommer hem (om han nu får igång bilen). Har inte haft en sekund för mig själv sedan i fredags morse och jag ser fram emot lugnet i kväll.


Önskar er alla en bra ny vecka med änglaordet:

"Livet blir vad man gör det till!"


 /Fru B

1 kommentar:

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Hmmm vid 6.20 har inte ens min klocka ringt. Så jag kanske inte ska klaga på att jag måste gå upp tidigt? :-)

Ha det gott!