tisdag 13 december 2011

Sååå!!! Alla överlåtelsepapper på lägenheten skrivna och handpenningen insatt på mäklarkontot.
Herr M och jag parkerade i HANSA Compagniets parkeringshus (vilket kostade 50:- för 65 min, sanslöst!) under tiden vi var hos mäklaren. Men trots priset så var det ett bra val av parkeringsplats eftersom vi fick gå igenom butikerna, vilket i sin tur resulterade i en cremefärgad Kitchen Aid Blender och en Jamie Oliver stekpanna. Inköp vi har planerat sedan tidigare men som inte blivit av.




Och sedan gick shoppandet av bara farten och jag fick köpt alla våra julklappar, t o m till Lilla C och hennes syster.
Till våra röda skinnsoffa som vi har i köket köpte jag en ny kudde : ) Heja CHILLI!!!



Nu skall jag fortsätta plugga och dricka kaffe!

Fru B

2 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Fru B!
Har inte kikat in här på några dagar, vad roliga saker som hänt! Grattis både till mannen som fick drömjobbet o till lägenheten! Den verkar ju vara superfin! Ser fram emot bilder sen när ni flyttat in:)

Den där stekpannan har vi oxå kikat på, vår gamla har snart tjänat ut.

Ha en fortsatt bra luciadag!


Kraam Jenny

Tankar vid midnatt sa...

Mycket positivt har hänt sedan vi pratades vid sist. Ditt och Herr M liv går verkligen i 50 knyck konstant! Skön att det blev en bra lägenhet till sonen! Saknade dig igår på 3:an Kram